Amway este binecunoscută pentru tradiÅ£ia sa cu privire la responsabilitatea socială corporatistă. La momentul fondării Amway de către Jay Van Andel ÅŸi Rich DeVos în 1959, susÅ£inerea comunităţii în care trăiau reprezenta un obiectiv foarte important pentru ei, chiar de la începutul afacerii. După 50 de ani, Amway continuă să respecte acest ideal al fondatorilor companiei.
Fiind o companie globală, Amway trebuie să respecte legi diferite în ţări diferite. În cadrul activităţilor sale, Amway doreÅŸte să facă mai mult decât să respecte legile în vigoare, acordând întotdeauna importanţă păstrării celor mai înalte standarde etice. Aceasta se datorează faptului că Amway se străduieÅŸte să facă ceea ce este corect, nu doar ceea ce este permis.
În cadrul Amway, ne ghidăm după viziunea referitoare la responsabilitatea socială corporatistă, care nu se limitează numai la angajamentul social, ci cuprinde toate aspectele activităţilor corporatiste ale Amway, respectiv:
* Tratarea angajaţilor cu respectul cuvenit
* MenÅ£inerea relaÅ£iilor de încredere ÅŸi parteneriat cu Întreprinzătorii PrivaÅ£i AutorizaÅ£i Amway
* Stabilirea unor relaÅ£ii de încredere cu clienÅ£ii
* Oferirea de produse sigure, de înaltă calitate
* Respectarea mediului prin conservarea resurselor
* Dedicarea faţă de comunitate, în general
Amway nu consideră că succesul trebuie să fie oglindit numai prin intermediul rezultatelor financiare, cum ar fi vânzările ÅŸi profitul. Realizările noastre se măsoară de asemenea ÅŸi prin gradul de respect ÅŸi încredere pe care le primim de la angajaÅ£i, IPA Amway, clienÅ£i ÅŸi societate în general.
Cu stima,
Mark Beiderwieden